19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları kapsamında düzenlenen çelenk sunma programı, Seferihisar’da yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Programa Mehmet Şerif Olca, İsmail Yetişkin, askeri erkan, daire müdürleri,siyasi parti temsilcileri,öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Törende, Seferihisar Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Zekeriya Kuşak tarafından Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu. Çelenk sunumunun ardından saygı duruşunda bulunularak İstiklâl Marşı okundu.
Resmi törenin ardından kutlama programı İzzet Gül Stadyumu’nda devam etti. Gençlerin hazırladığı gösteriler ve etkinliklerle 19 Mayıs coşkusu sürdü.
https://www.instagram.com/reel/DYhPIYdI_xk/?igsh=bWV3OTIxdTR5NjZt
