İsmail Yetişkin: “Dayanışmayı Daha da Güçlendireceğiz”

Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin, Kurban Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda birlik, beraberlik ve dayanışma vurgusu yaptı. Bayramların toplumsal dayanışmayı büyüten özel günler olduğunu ifade eden Yetişkin, Seferihisar’da kurulan dayanışma ruhunun daha da güçlenerek devam edeceğini söyledi.
Kurban Bayramı’nın paylaşma, yardımlaşma ve dayanışmanın simgesi olduğunu belirten Yetişkin, “Bu zorlu süreçte Seferihisar’da büyüttüğümüz dayanışmayı bundan sonra daha da güçlendirmeye, ihtiyacı olan tüm komşularımızın yanında olmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Daha iyi bir geleceğin birlikte inşa edileceğini vurgulayan Yetişkin, mesajında şu ifadelere yer verdi:
“Kurban Bayramı’nın ülkemize huzur ve barış getirmesini diliyor, bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum.”
